Kezdő lépések
Hivatkozás másolásaNem kell mindent előre tudnia
Nem várjuk el senkitől, hogy már az első telefonhívás előtt pontosan tudja, milyen szellőzőrendszerre van szüksége. Nem kell ismernie a különbséget központi, hővisszanyerős vagy páravezérelt rendszerek között, és nem kell magabiztosan eligazodnia a technikai részletekben sem. Ez a mi dolgunk. Azért vagyunk itt, hogy ezeket együtt átgondoljuk – úgy, hogy az a lehető legjobban szolgálja az Ön otthonát.
Első lépés: kapcsolatfelvétel
A legegyszerűbb, ha kitölti itt a honlapon akár a helyszíni felmérést megrendelő, akár a visszahívást kérő űrlapunkat. Mind a két esetben egy munkanapon belül vissza fogjuk hívni, hogy személyesen tudjunk beszélni-egyeztetni. Minden más ezután következik majd. Alaprajzot is hiába küld email-en, addig nem tervezünk belőle, amíg személyesen nem beszéltük meg a legfontosabb prioritásokat, elvárásokat. Szóval irány az űrlap!
Második lépés: helyszíni felmérés
Ha már meglévő épületről van szó, akkor minden esetben helyszíni felmérést végzünk.
Ez nem egy ötperces "beugrunk megkukkantani" villámlátogatás– hanem egy alapos, minden részletre kiterjedő szemle. Megnézzük a szerkezeti adottságokat, ellenőrizzük, hogy el lehet-e vezetni a csöveket, megkeressük, hogy hol lesz a legideálisabb helye a szellőztetőgépnek, és azt is, hogyan lehet a rendszert a lehető legesztétikusabban és leggazdaságosabban kiépíteni. Közben beszélgetünk is: hogyan használják a lakást, mi fontos Önöknek, mit szeretnének elkerülni.
Pl.: Az egyik esetben a "nagyon ritkán főzünk, inkább rendeljük az ételt vagy elmegyünk enni valahova", míg egy másik család esetében pedig a "minden nap főzök három gyerekre és két felnőttre, ez nem kis feladat" lesz a válasz.
De ugyanígy kell tudnunk a mosásról is... az egyik családnál ez a "hetente egyszer mosok szárító programmal, hiszen a ruhák, kosztümök, öltönyök ruhatisztítóban lesznek rendbetéve", míg a másik családnál "van, hogy három adagot is kimosok naponta, mert sok gyerek = sok koszos ruha" a megfejtés.
A szellőzés nem csak műszaki kérdés – hanem életminőségi szempont is.

Harmadik lépés: rendszerjavaslat és árajánlat
A helyszíni felmérés után elkészítjük az adott házra vagy lakásra szabott rendszerjavaslatot és árajánlatot.
Ez nem egy katalóguslapból kiválasztott rendszer lesz, hanem az Ön otthonára optimalizált megoldás. Amit mi ajánlunk, az működni fog – hosszú távon, gazdaságosan, és kényelmesen. Ha többféle megoldás is szóba jöhet, akkor mindet bemutatjuk, és segítünk választani.
Hogy értse, ez mit jelent: ha valaki sokat főz otthon, akkor nagyon hálás funkció egy (kapcsolóval, applikációval vagy érzékelővel vezérelhető) elektromos pillangószelep, ami a lakás többi részének a szellőzését bizonyos időre elveszi és a főzés ideje alatt a konyha szellőztetése fogja kitenni a lakásszellőzés 80%-át, anélkül, hogy több szellőzőlevegőt kellene használnunk, mint egyébként.
(Ezzel a funkcióval a konyhai szagelszívó használata - amihez ablakot kell nyitni - teljesen kiváltható télen.)
Ugyanilyen fontos dolog, hogy ott, ahol sokat mosnak és teregetnek legyen a háztartási helyiségnek a normál szellőzésen felüli plusz szellőző ága, ami csak akkor kapcsol be, ha érzékeli a kiteregetett ruhák páráját, vagy amit Ön egy külön kapcsolóval (vagy mobilapplikációval) vezérelhet. Van még néhány ilyen nagyon hasznos megoldásunk, ezek mind nagyon fontos funkciók, a lakáskomfort szempontjából nézve.
Negyedik lépés: időpont egyeztetés, kivitelezés
Ha elfogadta az ajánlatot, egyeztetjük az időpontot, és elkezdjük a kivitelezést. A legtöbb rendszer egy nap alatt elkészül, de bonyolultabb eseteknél ez lehet másfél-két nap is, ha már megépült házról beszélünk. Most épülő ingatlan esetében egyeztetünk a kivitelezővel és a megfelelő munkafázisokat az egyeztetett időpontokban végezzük el.
Fontos tudni: a szellőzőrendszer kiépítése nem egy kellemes sétagalopp, de mi abban vagyunk jók, hogy ezt a lehető leggyorsabban, legrendezettebben és a legkevesebb felfordulással valósítsuk meg.
Mi történik azután, hogy kész vagyunk?
Hivatkozás másolásaA munka végeztével nem hagyjuk magára.
Beüzemeljük a rendszert, elmagyarázzuk a működését, megmutatjuk a vezérlőegységeket, szűrőket, karbantartási pontokat. Ha szükséges, a következő napokban még finomhangolunk rajta. Ha bármikor kérdése van, rendelkezésre állunk – nálunk a kapcsolat nem zárul le a kivitelezés végén, csak akkor kezdődik igazán.
Vannak készülékeink, amelyek jeleznek, ha a szűrő kezd eltömődni – és vannak, amelyek nem rendelkeznek ilyen funkcióval. Ez utóbbiaknál mi vállaljuk a figyelmeztetést: automatikus értesítést küldünk, amikor esedékessé válik a szűrőcsere, így ez biztosan nem marad el, és a rendszer továbbra is hatékonyan működik majd.
Fontos dolog, hogy mi az ügyfélkapcsolatok adminisztrálásához CRM rendszert használunk, ahol mindent rögzítünk.
Ha tíz év múlva fog felhívni bennünket, hogy megbetegedett a szellőzőberendezés, mi két kattintásból meg tudjuk majd mondani, hogy milyen gépe van, azt mikor és melyik kollegánk tervezte és építette be, ahogyan azt is rögtön tudni fogjuk, hogy hogyan tudunk segíteni a probléma elhárításán. Nálunk nem tud elveszni a kockás füzet amibe feljegyeztük annak idején a dolgokat, mert nem használunk olyat.
Láthatja, ezt a dolgot nem most találtuk ki, ez a húsz éves tapasztalatunkkal összerakott, kipróbált és a gyakorlatban a legjobban működő protokoll.
Úgyhogy most nincsen más dolga, mint erre a gombra kattintani itt lejjebb és az onnan elérhető oldalon kitölteni valamelyik űrlapot. Nem kötelezi semmire sem az űrlap kitöltése. Semmi más nem fog történni, csak beszél majd egy IGAZI emberrel, aki meg tudja válaszolni PONTOSAN a kérdéseit.